Általános szerződési feltételek
Általános szerződési feltételek
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
Hatályos: 2022. április 18.
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
- Üzemeltetői adatok, információk
Cégnév: Izanol Delicates Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövid cégnév: Izanol Delicates Kft.
Székhely: 1161 Budapest, Budapesti út 66.
Telephely – üzlet cím: 1141 Budapest, Szugló utca 125/G,A épület.
Adószám: 27740826-2-42
Cégjegyzék szám: 01-09-396210
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus levelezési cím: medoowebshop@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36 20 464 85 29., +36 20 251 08 21
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 8-15 óra között
Webáruház domain: https://tazzadoro.hu
Képviseli: Szűcs Levente
- Panaszügyintézés
Panaszügyintézés helye: 1141 Budapest,Szugló utca 125/G.,A épület.
Panaszügyintézés módja: személyesen, e-mailben, vagy telefonon keresztül
Panaszok közlésére szolgáló kapcsolat felvételi adatok: megrendelő neve, rendelési szám, panasz típusa és leírása.
Levelezési cím: 1161 Budapest, Budapesti út 66.
Elektronikus levelezési cím: tazzadorowebshop@gmail.com
Telefonszám: +36 20 464 85 29, +36 20 251 08 21
Fogyasztói jogvita esetén az alábbi testületekhez fordulhat:
Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. / Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu / Fax: 06 (1) 488 21 86 / Telefon:06 (1) 488 21 31
Járási Hivatalok
- január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket: http://jarasinfo.gov.hu/
Online Vitarendezési Fórum – Platform
Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot. A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani. Az online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.
Az Online Vitarendezési Fórum hivatkozása:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
- Tárhely szolgáltató
Tárhely szolgáltató cégnév: Contabo.com.
Tárhely szolgáltató székhely / cím: Contabo GmbH
Aschauer Straße 32a
81549 Munich
Germany.
Tárhely szolgáltató e-mail cím: +4989356471770,support@contabo.com
- A szerződés tárgyának leírása
A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikkhez kapcsolódó információs oldalból ismerheti meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, a termékoldalakon esetenként nettó ár információval kiegészítve. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webáruházban élelmiszeripari termékeket forgalmazunk. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
- A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, amelyek tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
- Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges.
- A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 7 és 19 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben külön e-mail üzenetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-5 munkanap. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.
- Rendelés menete
9/1. A megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb segítségével helyezze a kosárba
9/2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „kosár ürítése” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a „kosár frissítése” gombra.
9/3. A „Tovább a pénztárhoz” gomb segítségével kérjük adja meg a kapcsolati adatokat, valamint a számlázási címet.
9/4. A számlázási adatok megadása során, kérjük az összes kötelező elemet pontosan töltse ki az esetleges félreértések elkerülése érdekében.
9/5. A szállítási cím megadása mezőt, abban az esetben töltse ki, ha különbözik a számlázási címtől. Kattintson a „Folytatás” gombra!
9/6. Szállítási mód kiválasztása: Kérjük jelölje be a választott szállítási módot. Házhozszállítás Volt segítségével. Futárszolgálattal, vagy személyes átvétellel a Tazza d’oro delcatezza-ban (1141 Budapest,Szugló utca 125/G.,A épület). Kattintson a „Folytatás” gombra!
9/7. Fizetési mód megadása: Utánvét, azaz készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársánál. Készpénz, azaz személyes átvétel, egy előre egyeztetett időpontban a Tazza d’Oro delicatezza-ban. Bankkártyás fizetés, azaz bankkártyás fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársánál. Kattintson a „Folytatás” gombra!
9/8. Az áttekintési oldalon összegezve találja meg a rendelése főbb adatait (a rendelt termék(ek) megnevezése, mennyisége, szállítási költség, a rendelés nettó és fizetendő bruttó összege). Kérjük, fogadja el az Általános Szerződési Feltételeinket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát!
9/9. Ezt követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizze a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. A megrendelés elküldését követen Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.
9/10. A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap, a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.
A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott email cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja, a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappát is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul, vagy hiányosan megadott kapcsolat felvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.
- Házhoz szállítás, információk
Webáruházunk megrendeléseit a Volt futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 7-19 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik a megjelölt helyen, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) olyan helyet megadni, ahol biztosan át tudják venni a szállítmányt. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.
- Fizetési átvételi módozatok
Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az „Utánvétel” fizetési módot. Ebben az esetben Ön a csomag átvételekor készpénzben tud fizetni a Express One futárszolgálat munkatársánál.
Készpénz: Amennyiben a rendelés értékét készpénzzel kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza a „Készpénzes” fizetési módot. Ebben az esetben Ön a csomagot, egy előre egyeztetett időpontban tudja átvenni a Tazza D’oro Delicatezza-ban.
Bankkártyás fizetés: Online bankkártyás fizetéssel (Barionnal)
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást a Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Banki átutalás (előre utalás): csak az áru átvétele előtt lehetséges. Amint megérkezik az összeg bankszámlánkra, rendelését azonnal teljesítjük. Fontos: átutalásnál a megjegyzés rovatba írja be megrendelése számát! Cégnév: Izanol Delicates Kft., Bankszámlaszám: 11600006-00000000-97709754 Erste Bank Nyrt.
- Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet
Kérhet kicserélést, vagy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a Szerződéstől elállhat. Elállás esetén a Termék visszaszolgáltatását követően az Eladó az Ön részére visszafizeti a Termák Vételárát és a szállítás valamint a visszaküldés költségét.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra Eladó adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a Szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Amennyiben a Termék, mint élelmiszer lejárati (szavatossági) idejéből az átvételkor ennél rövidebb időtartam van hátra, úgy természetesen az Eladó a Termék minőségéért kizárólag a Terméken feltüntetett szavatossági időtartam lejáratáig felel.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha (1) Ön igazolja, hogy a Terméket az Eladó biztosította és (2) a Termékkel kapcsolatos minőségi kifogás a Termék csomagolásán feltüntetett lejárati időn belül keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés (vagyis a Termék Ön általi átvétele) időpontjában is megvolt.
13.Természavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát (kellékszavatosság) vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a Termék hibásnak?
A Termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik az Eladó / gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön legkésőbb a Termék átvételétől számított két éven belül érvényesíthet, (e határidő elteltével e jogosultságát elveszti) ami nem érinti azt, hogy amennyiben a Termék, mint élelmiszer lejárati (szavatossági) idejéből az átvételkor ennél rövidebb időtartam van hátra, úgy természetesen a gyártó /forgalmazó illetve Eladó a Termék minőségéért kizárólag a Terméken feltüntetett szavatossági időtartam lejárati időtartamáig felel.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag a gyártóval / forgalmazóval szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó / forgalmazó (Eladó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó / forgalmazó (Eladó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a Terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
a Termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak / forgalmazónak (Eladónak) a mentesüléshez elegendő a fentiek közül egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
13.1 Szavatossági jogok kizárása
Felhívjuk azonban a figyelmét, hogy nem illeti meg szavatossági jog azon hibák tekintetében, amelyekről a vásárláskor Ön tudott vagy tudnia kellett, így például, ha a Termék kifejezetten csomagolás sérült vagy hibás termékként került értékesítésre. Amennyiben valamely Terméket az Eladó sérült vagy hibás Termékként értékesít, úgy arra köteles a Termék leírásában felhívni a figyelmet.
14.JOGORVOSLATOK
14.1
Ön a Termékkel, a Honlappal vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait, a Termékkel vagy a webáruházzal kapcsolatos panaszokat az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Személyesen: Eladó 1141 Budapest, Szugló utca 125.G.,A épület alatti központjában
Telefonon:06202510821,06204648529
E-mail: tazzadorowebshop@gmail.com
Postai úton: az Eladó részére a 1141 Budapest, Szugló utca 125.G.,A épület címre megküldött levélben
Az írásbeli panaszt az Eladó a beérkezését követő harminc (30) napon belül köteles megvizsgálni, írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját az Eladó indokolni köteles.
Személyesen előterjesztett panasz magatartással, tevékenységgel vagy mulasztással kapcsolatban: A Fogyasztó az Eladónak, illetve az Eladó érdekében vagy javára eljáró személynek az áru (Termékek) Fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti az Eladóval.
A szóbeli panaszt Eladónak azonnal meg kell vizsgálnia, és szükség szerint orvosolnia kell. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a panaszra adott érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,
c) egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályozás szerint köteles eljárni.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt Eladó köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
- a) a fogyasztó neve, lakcíme,
- b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- d) az Eladó nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
- e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
- f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A panasz elutasítása esetén az Eladó a Fogyasztót írásban köteles tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Vevő (fogyasztó) lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy az Eladó a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
Eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
Amennyiben az Eladó és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
14.2 Panasztétel fogyasztóvédelmi hatóságoknál
Amennyiben fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. Fogyasztóvédelmi hatóságként közigazgatási hatósági ügyekben a fővárosi és megyei kormányhivatalok járnak el. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Az illetékes kormányhivatalok listája a https://www.kormanyhivatal.hu oldalon elérhető. További információkat a https://fogyasztovedelem.kormany.hu/ oldalon talál.
A fogyasztóvédelmi hatóság kérelemre indult eljárásában az azonos hatáskörű hatóságok közül az a hatóság jár el, amelynek illetékességi területén
- a) az ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye, ennek hiányában értesítési címe (a továbbiakban együtt: lakcím), vagy székhelye, telephelye, fióktelepe (a továbbiakban együtt: székhely) van,
- b) az ügy tárgyát képező ingatlan fekszik
- c) a tevékenységet gyakorolják vagy gyakorolni kívánják, vagy
- d) a jogellenes magatartást elkövették.
14.3 Békéltető Testület eljárása
Fogyasztó fogalma: A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában – a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével – fogyasztónak minősül a – Fogalmak körében meghatározott fogyasztókon túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Amennyiben panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó az Eladóval előzőleg közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését. A Békéltető Testület eljárása díjmentes.
További részletes információkat a https://www.bekeltetes.hu/ oldalon talál.
Eladó nem vetette alá magát Békéltető Testület eljárásának, így egyezség hiányában Békéltető Testület az ügy érdemében ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott.
Amennyiben Eladó az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a Békéltető Testület döntését magára nézve kötelezőként elismeri úgy a egyezség hiányában kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha a kérelem megalapozott.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben ajánlást tesz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Fogyasztó vagy az Eladó kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület eljárása a Fogyasztó kérelmére indul.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
Az eljárásra a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület illetékes.
A Fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a Békéltető Testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg.
Az eljárásra – a Fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – fentiek szerint illetékes testület helyett a Fogyasztó kérelmében megjelölt Békéltető Testület illetékes.
Amennyiben Ön Magyarországon lakhellyel vagy tartózkodási hellyel nem rendelkezik, úgy a – a fenti illetékességi szabályok figyelembevételével – valamennyi megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara által működtetett Békéltető Testület eljárhat.
A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani.
A kérelemnek tartalmaznia kell
- a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás (Eladó) nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó a békéltető testület illetékességet a szerződés teljesítésének helyére kívánja alapítani a teljesítés helyére vonatkozó nyilatkozatát, és az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát, hogy az Eladóval közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését,
f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárást vagy polgári eljárást nem indított, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítványt,
h) papír alapon benyújtott beadvány esetén a fogyasztó aláírását.A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás (Eladó) írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előzetes egyeztetés megkísérlésére.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
- Adatkezelési nyilatkozat
A www.tazzadoro.hu domain néven üzemelő webáruház adatait a Izanol Delicates Kft. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk a DPD Hungária Kft. megismerheti a csomag kézbesítéséhez.
A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges – megadandó adatok
Név, e-mail cím, telefonszám, irányítószám, település, utca, házszám, emelet, ajtó
Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.
Statisztikai adatok
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Izanol Delicates Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A Izanol Delicates Kft. által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.
Cookie-k (sütik)
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei, csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.
Megrendelés adatai
A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Izanol Delicates Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek, a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az Izanol Delicates Kft. email címén, vagy elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.
- Jogorvoslattal élhet
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5. / Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400 / Fax: +36 (1) 391-1410 / URL: http://naih.hu
- Egyéb rendelkezések, információk
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. Évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Izanol Delicates Kft. Általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát. Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez KATTINSON IDE (ÁSZF)
- Szerzői jogok
A Izanol Delicates Kft. weboldala szerzői jogvédelem alá tartozik. A weboldalon megjelenített tartalom egészét, illetve részeit a saját személyes használattól eltérő célra és mértékben kizárólag a Izanol Delicates Kft. előzetes, írásbeli engedélye alapján lehet bármilyen formában felhasználni, kinyomtatni, reprodukálni, terjeszteni, tárolni és átruházni.
- Érvényesség
A jelen üzletszabályzatban foglaltak – így a szállításra és megrendelésre vonatkozó feltételek is – továbbá a weboldalon feltüntetett árak, csak és kizárólag a webáruházban történő vásárlás (interneten keresztül történő megrendelés) esetén érvényesek.
- Egyéb
A webáruháznál nincs hatályban egyéb magatartási kódex és a jelen ÁSZF sem utal egyéb magatartási kódexre.
Dátum: 2022.október 18. Verziószám: v1